ליזמים שרוצים לבנות
 מותג שהוא  חד קרן 
ביחס למתחרים,
מבלי להוציא אלפי שקלים 🦄

צביה

צביה חי-אל

מאמנת ויזמית חברתית, לקוחה מרוצה:

"תובנות ושיטות שעוד לא נתקלתי בהן!"

"אני כבר שנים קוראת המון, כמעט כל דבר שנכתב על שיווק. גם מאנשי מקצוע מהארץ וגם מחו"ל. ובסדנה הכתובה של דניאל זה היה ברור מהרגע הראשון שיש לו משהו אחר להציע. היה לי ברור שהוא מביא איתו חומרים, תובנות ושיטות שעוד לא נתקלתי בהן!"

למי שווה להמשיך לקרוא? 👀

✅ למי שחסר הידע בזיהוי הבידול העסקי בעסק, ו\או


✅ למי שחסרה הבנה *אמיתית* באפיון נקודות הכאב של הלקוח בזמן כתיבת קופי, ו\או


✅ למי שחסרה אסטרטגיה שתגרום ללקוחות רלוונטיים לעצור, לקרוא ולקנות

נשמע לך כמוך?
שווה לך להמשיך לקרוא!

כי בסופו של יום - בין אם יש לך עסק אי-קומרס שמוכר מוצרים פיזיים או עסק שמציע שירותים (כמו קואצ'ינג, צילום, הדרכה וכו'):
כבר עכשיו יש עשרות אלפי אנשים שמתעניינים ורוכשים אותם דרך האינטרנט.

השאלות הקריטיות הן:

🛑 האם הם רוכשים אותם אצלך או אצל המתחרים?

🛑 ואם אצל המתחרים, כמה כסף העסק שלך מפסיד בגלל זה?

זה לא צריך להיות ככה. מגיע לך לראות תוצאות (מכירות) בעסק שלך, במיוחד אחרי שהשקעת בו כל-כך הרבה.

אבל כדי שזה יקרה,

אנחנו צריכים להתחיל מהאמת הקשה:

לעשות שיווק ולמכור באינטרנט רק נראה קל, אבל זה שקר.

ונכון, כולם אומרים: "מה הבעיה? זה רק לעשות כמה טירגוטים טובים בקמפיין ויש לך מכירה,"
אבל זהו שזה לא באמת עובד ככה.

מעבר לטירגוט, מעבר לניהול הקמפיינים הממומנים - חסר לך משהו שיצית את הדימיון של הקוראים.

חסר לך משהו שיחבר אותם למה שכתבת ושיגרום להם לומר: "וואלה, זה בדיוק מה שאני עובר
וזה מה שיכול לעזור לי... אז אני קונה!"

אבל עד שזה קורה,
עלולה לצוף בך תחושה חזקה של חוסר אונים בגלל שהתוכן השיווקי שלך לא ייחודי ולא עובד כמו שצריך -
וזו תחושה לא נעימה.

לקוח פעם אמר לי שהתחושה דומה למתי שהמציל בים קורא לו בגנריות בכרזה:
"בחור, צא מהמים!",
כי בשביל המציל הוא בסה"כ עוד בחור שנראה כמו כולם - ומכאן העדר הספציפיות בפניה.

הבעיה היא
שאם הלקוחות שלך רואים אותך כמו כולם - 
היציאה שלך מהמים
משמעותה יציאה מהעסק שלך.

ובשורה התחתונה 👇... 

אני מאמין שאם הגעת עד כאן,
ברור לך שיש לך מוצר או שירות טוב -
 והם עדיין הם לא נמכרים כמו שהיית רוצה.

❌ ולא, זה כנראה לא בגלל שחסר לך ניסיון,
❌ ולא בגלל שהעסק צריך מיתוג גראפי חדש
❌ וגם לא עוד קמפיין ממומן

הבעיה היא ככל הנראה בקופי (כתיבה שיווקית) של המוצר או השירות שלך.

עד שהמסרים האסטרטגיים שלך לא יהיו מדויקים,
הלקוחות לא באמת יבדילו בינך
ובין המתחרים שלך ולא יקנו ממך.

אז הגיע הזמן לקפיצה קוונטית עם הסדנה הכתובה:

לכתוב כמו חד קרן


מה נלמד בסדנה הכתובה 
"לכתוב כמו חד קרן"?

5 עקרונות בקופירייטינג ממיר שאף אחד לא מדבר עליהם
(במיוחד בדפי מכירה, פוסטים ומיילים).
 הקדשתי פרק שלם בסדנה ל-5 העקרונות האלו, כולל המון דוגמאות ומשפט אחד קצר שיעזור לך לזכור אותם וליישם
איך לכתוב תוכן היפנוטי שסוחף את הקורא ומטפל בהתנגדויות שלו בזמן אמת - כך שהוא יקנה מתוך הזדהות ואמונה במוצר או בשירות
איך לכתוב כותרות מושכות
שיגרמו לקורא לקרוא את כל הדף ולא לדפדף הלאה

"

"קיבלתי ערמה של זהב בכפית. ייקח לי זמן לעכל."


"כבר קראתי וראיתי עשרות תכנים על שיווק, ועדיין מהסדנה הכתובה של דניאל הרגשתי כאילו קיבלתי ערמה של זהב בכפית. ייקח לי זמן לעכל.


מאוד נהניתי מהשפה בה כתב, מהסיפורים שהביא והדרך שהעביר את המסרים דרך סיפורים, פוסטים ודוגמאות מהעולם האמיתי. זה ממש עשה לי חשק כבר לנסות לכתוב איזה דף נחיתה בעצמי!"

ליאור זלדין, מאמן אישי


3 שעות קריאה בלבד! ⏰

יצרתי את הסדנה הכתובה במיוחד עבור יזמים שקצרים בזמן, כאלו שרוצים ללמוד מהר וליישם מהר מבלי לבזבז זמן.
 ואם זו גם ההתנהלות והתפישה העצמית שלך - הסדנה היא בדיוק בשבילך.


החומרים שלי מבוססים על העבודה של המומחים הגדולים בעולמות הפרסום והשיווק:
החל מ-דיוויד אוגילבי, דרך סטיב ג'ובס (כן, כן) ועד דן אריאלי -  תוך מתן דגש על רמת העמקה שטרם הונגשה בצורה פשוטה וישימה כזו.


ועדיין, יש לך את החופש לבצע את ההשקעה שמרגישה הכי מדויקת עבורך בקידום העסק שלך.

רגע לפני הקנייה -
 וידוי אישי

היי, אני דניאל, אני יועץ אסטרטגי למותגים
 והסדנה שלי היא לא רב מכר!

ויותר מזה,
אני לא חושב שהיא אי-פעם תהיה.
למען האמת, זו תובנה שגרמה לי להרהר אם בכלל שווה לי להשקיע ביצירה  ובשיווק שלה.

רוב בעלי העסקים לא מחפשים את רמת ההעמקה הזו. הם מחפשים משהו קליל כדי להרגיש ש-
"הינה, ניסיתי!" ובזה הם ישתמשו כדי להצדיק את עצמם בפעם הבאה שהפרסום שלהם לא יעבוד.

מעבודה שלי עם עשרות של לקוחות, למדתי שהתוכן שלי מתאים רק לסוג מסוים של יזמים:
אלו שבאמת רוצים ללמוד איך לשאול את השאלות הנכונות ולהפוך לחדי קרן בתחום שלהם. 

ואם הגעת עד לכאן - אולי מקומך איתנו. הבחירה היא שלך.

ייעצתי בקמפיינים של:

לקוחות דניאל אוחנה

מה עוד מחכה לך בסדנה הכתובה-

"לכתוב כמו חד קרן"?

1

איך לגעת בנקודות הכאב
 של הלקוח

בניגוד למה שהרוב מלמדים - כתיבת קופי שממיר לא מתחילה בטקטיקות "מגניבות" ומכירתיות - אלא בהבנה פסיכולוגית עמוקה של פרופיל הלקוח שלנו. 


בחלק הראשון של הסדנה נלמד איך לאפיין את הלקוחות לנו, לגעת בנקודות הכאב שלהם ולהוביל אותם לרכישה - תוך כדי שהם מרגישים טוב עם זה (ולא כאילו עשו עליהם מניפולציה זולה)

2

איך להפוך למאסטר
 באומנות השכנוע

לאורך ההיסטוריה היינו עדים לעוצמה שנצורה ביכולת לשכנע:
מחווה בגן העדן, דרך היטלר ומנהיגי כתות עד אופרה וינפרי וסטיב ג'ובס - כולם שלטו, במודע או שלא, ביכולת לשכנע ולסחוף.


בחלק השני של הסדנה נלמד על 6 העקרונות הקריטיים של אומנות השכנוע, אלו שיעזרו לנו לייצר תוכן שגורם לאנשים להתלהב מהמוצר או השירות שלנו - ובסופו של דבר גם לרכוש אותם

3

איך לכתוב תוכן היפנוטי

כל התוכן שבעולם מתחלק לשתי קבוצות:
תוכן שסוחף ותוכן שלא.


בעברי למדתי היפנוזה ובחרתי לשלב (בצורה אתית) עקרונות מובילים מהתחום בעבודה שלי;
עקרונות שהפכו לבסיס לכל טקסט שאי-פעם כתבתי ולכל
מסר פרסומי שאי-פעם העברתי.


בסדנה נלמד על "המבנה ההִיפְּנוֹטִי" ואיך ליישם את 6 המרכיבים שלו בכל מסר שיווקי שאנחנו כותבים - כך שנתפוס את הקשב של הקורא, נתמודד עם ההתנגדויות שלו בזמן אמת ונניע אותו לפעולה. ולא, זה לא דומה לשום דבר שלמדת עד עכשיו.

מה ההשקעה?

349 ש"ח

חד קרן כחול עם שתי כנפיים

למי שרוצה ליישם ולראות תוצאות מהר

  • עותק דיגיטלי של:
    "לכתוב כמו חד קרן"
  • עדכונים של הסדנה למייל
  • מאסטר-קלאס בוידאו:
    איך בניתי את דף המכירה של הסדנה שלי?  (טכניקות שלא מופיעות בסדנה)
  • התבנית הסודית שלי לדפי מכירה

 279 ש"ח

חד קרן עם שתי כנפיים

החבילה הכי פופלארית!

  • עותק דיגיטלי של:
    "לכתוב כמו חד קרן"
  • עדכונים של הסדנה למייל
  • מאסטר-קלאס בוידאו:
    איך בניתי את דף המכירה של הסדנה שלי? (טכניקות שלא מופיעות בסדנה)
  • התבנית הסודית שלי לדפי מכירה

260 ש"ח

חד קרן עם כנף אחת

הדרך הפשוטה להתחיל

  • עותק דיגיטלי של:
    "לכתוב כמו חד קרן"
  • עדכונים של הסדנה למייל
  • מאסטר-קלאס בוידאו:
    איך בניתי את דף המכירה של הסדנה שלי?  (טכניקות שלא מופיעות בסדנה)
  • התבנית הסודית שלי לדפי מכירה
100% כסף חזרה
בהתחייבות
הזדמנות בלי סיכון.
כן, יש דבר כזה:

אם קראת את הסדנה הכתובה והרגשת שהיא לא תרמה כפי שציפית ליכולות השיווק והקופירייטינג שלך - ניתן לשלוח מייל ל-דפנה (האחראית על תמיכת לקוחות) 14 יום מהרכישה ולקבל את מלוא כספך בחזרה.
בלי שאלות בכלל!
 Support@DanielOhana.co.il

שאלות נפוצות

מה אורך הסדנה הכתובה?

אורך הסדנה הכתובה 104 עמודים, בלי הייפ, בלי fluff ובלי תוכן שאינו רלוונטי.


המטרה שלי בסדנה הכתובה היא שיזמים יוכלו לקרוא אותה בשעתיים-שלוש ולהתחיל מיד ליישם! הדבר שאני הכי לא אוהב, זה לצפות בקורס או לקרוא ספר ולהרגיש בסופם שהיה אפשר לקצר אותם בחצי;


לכן דאגתי שבסדנה הכתובה שלי לא תהיה אפילו מילה אחת מיותרת.

כל הזכויות שמורות ל-דניאל אוחנה, יועץ אסטרטגי למותגים
כתובת: אנדרסן 4, תל-אביב

תנאי שימוש
 This site is not part of the Facebook website or Facebook Inc . Additionally, this site is NOT endorsed by Facebook in any way. Facebook is a trademark of Facebook, Inc